SanSushi - Terms and Conditions

Terms and Conditions

Sandlina SRL codul fiscal 1013600023413, cu adresa juridică în Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Valea Crucii 26 of. 38.                                  

 Vă solicităm să citiți cu atenție „Termenii & Condițiile” înainte de a utiliza acest site web și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia.

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Compania Sandlina SRL în continuare San Sushi colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal a clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientul și se vor baza pe cerințele legale de furnizare a serviciilor solicitate. Compania Sandlina SRL, prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislației  și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Aceste date aferente Operațiunii de plată va include însă nu se va limita la:

  • Numele clientului;
  • Prenumele clientului;
  • Telefonul clientului;
  • Tipul Cardului;
  • Numele clientului indicat pe card;
  • Adresa email client;
  • Valuta tranzacției;
  • Informații despre livrare.
  1. Serviciul suport

Sandlina SRL oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de 022-811-411.  Zilele de lucru a Serviciului suport: Luni – Duminica  orele de lucru  11:00-23:30

Serviciul Suport Client Magazinului electronic oferă consultarea clienților cu privire la produsele alimentare, modalitățile de plată, condiții de livrare şi revocare a Operațiunii de plată /Tranzacțiilor practicate. Serviciul Suport Client este obligat să primească și să prelucreze de la Cumpărători reclamații, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigație a reclamațiilor, şi, după caz, să asigure investigarea reclamațiilor.

  1. Sesizări / Reclamații/ Legislația aplicabilă și jurisdicție

Serviciul suport  este obligat să primească de la Cumpărători reclamații, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigație a reclamațiilor, şi, după caz, să asigure investigarea reclamațiilor.

Sesizările vor fi analizate de Vânzător în decurs de 14 zile de la primirea lor, urmând ca de îndată după soluționarea lor să îi fie comunicat Clientului un răspuns.

Eventualele litigii apărute cu Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești ai Republicii Moldova, competente conform legii.

Acești Termeni & Condiții, precum și conținutul site-ului sunt reglementate de Codul civil al Republicii Moldova, Legea nr. 284 din 22.07.2004 privind Comerțul Electronic, Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal și altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. Prin conținutul site-ului se sub-înțelege, orice tip de materiale publicate pe site sau părţi componente ale acestuia, inclusiv: imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, aplicații software şi alte date conținute în pagina web.

  1. Cum cumpărăm? Tehnologia  efectuării cumpărăturii

Pe pagina produsului dorit, selectaţi cantitatea si tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGA IN COS’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil in ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Acesta este accesibil din coltul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Editează sau continua cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDA’.

Introduceți datele de contact şi datele livrării mărfii:

  • Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
  • Numărul de telefon al Cumpărătorului;
  • în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:

     – adresa de livrare;

După care este necesara selectarea metodei de plata.

Click pe ‘CONTINUA’ pentru a continua pe platforma de plata securizata.

  1. Cum plătim? Tehnologia efectuării tranzacției de plată

Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii şi condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare să fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:

  • identificatorul unic al Comenzii;
  • prețul şi cantitatea fiecărui produs  din cadrul tranzacției;
  • alte plăti dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;
  • valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi inițiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;
  • referință şi link activ la Condițiile comerciale;
  • alte condiții speciale eventual aplicabile Tranzacției date.

Anterior inițierii Tranzacției de plată Cumpărătorul trebuie să prezinte acordul său în privința Condițiilor comerciale prin bifarea punctului „Am luat la cunoștință şi sunt de acord cu Condițiile comerciale”. 

Plata se poate efectua prin intermediul cardului Visa şi MasterCard. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Introduceți datele cardului: Numele, prenumele; numărul cardului, data expirării cardului, cod CVV2/CVC2. 

Confirmaţi tranzacţia utilizând tehnologia 3D-Secure (dacă banca-emitentă suportă tehnologia dată).    

Atunci când faceţi click pe ‘AUTORIZARE DE PLATA’, confirmaţi ca acest Card va aparţine sau ca aţi fost autorizat de către titularul cardului de a-l utiliza. In cazul in care titularul cardului refuză sa autorizeze aceasta tranzacţie, nu purtam răspundere nici nu se inițiază livrarea. 

Site-ul San Sushi este securizat, nu păstrează datele dvs. personale, a contului sau a cardului folosite în efectuarea unei tranzacții online.

  1. Livrare si returnare

Livrarea prin Chișinău se efectuează până la domiciliu Cumpărătorului de la orele 11:00 până la 23:30.

  Costul livrării comenzii în raza or. Chișinău este de 70 lei pentru sumele comenzilor până la 150 lei, pentru comenzile de la 150 lei pina la 500 lei costul livrarii este de 50 lei si pentru sumele comenzilor peste 500 lei livrarea este gratuită. 

Costul livrarii comenzilor in or. Durlesti, or. Codru, Schinoasa si Aeroport este de 110 lei, pentru sumele comenzilor până la 150 lei, pentru comenzile de la 150 lei pina la 500 lei costul livrarii este de 90 lei si pentru sumele comenzilor peste 500 lei livrarea este 40 lei. 

Costul livrarii in suburbii este contra plata indiferent de suma comenzii:

Bubuieci – 115 lei, Bacioi – 125 lei.

  1. Returnare       

Magazinul electronic San Sushi sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției  în sumă totală, cât şi în sumă parțială, reieșind din natura şi cauza revocării. Returnarea mărfii este posibilă în cazul în care clientul a depistat în momentul predării coletului de către curier că marfa nu coincide cu ceea ce clientul a solicitat, doar în cazul în care nu a preluat bunul. 

Se determină motivul pentru care se solicită returnarea mărfii, se propune clientului înlocuirea bunului cu produsul de aceeași valoare, calitate și potrivire de folosire. În cazul în care clientul refuză înlocuirea au loc în următorii pași:

Pentru restituirea mijloacelor bănești se completează de către client cererea de returnare a mărfii la oficiul central de pe str. Cuza Voda 5/5 cu anexarea obligatorie a buletinului de identitate și a cecului în original. În restul cazurilor returnare nu este posibilă reieșind din clauze stipulate în legislație în vigoare.

  1. Politica de confidențialitate

Confidențialitatea datelor clienților este foarte importantă pentru noi. San Sushi îşi respectă şi protejează clienții. Modul de utilizare a informațiilor puse la dispoziție de către clienți este prezentat în continuare. San Sushi utilizeaza datele cu caracter personal de tip: Nume, Prenume, nr.telefon, adresa doar cu scopul de a presta serviucii de livrare a comenzilor. Dacă se fac actualizări ale politicii de confidențialitate, acestea vor fi publicate pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate, în orice moment.

  1. Dispoziții finale și judiciare

Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabilă. La apariția unor conflicte în timpul cumpărării, achitării sau livrării produselor procurate de la compania Sandlina SRL și care nu sunt reglementate printr-un punct al acestui act, vor fi soluționate pe cale amiabilă, în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării în formă scrisă a problemei.

În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.  

Acest produs este disponibil doar la punctul de livrare Trandafirilor 1. Doriti sa schimbati punctul de livrare ?
Some test msg.